Шымкент қаласы Білім басқармасына қарасты №68 жалпы орта білім беретін мектебінде ҚР Президенті Қ.Ж.Тоқаевтың "Оқуға құштар мектеп" » №68 жалпы орта білім беретін мектебі
Шымкент қаласы
Білім басқармасының
"№68 жалпы орта білім беретін мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7252) 48-31-84
Есепші бөлімі:
+7(7252) 48-31-84
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Шымкент қаласы Білім басқармасына қарасты №68 жалпы орта білім беретін мектебінде ҚР Президенті Қ.Ж.Тоқаевтың "Оқуға құштар мектеп"
13
апрель
2021

Шымкент қаласы Білім басқармасына қарасты №68 жалпы орта білім беретін мектебінде ҚР Президенті Қ.Ж.Тоқаевтың "Оқуға құштар мектеп"

Шымкент қаласы Білім басқармасына қарасты №68 жалпы орта білім беретін мектебінде ҚР Президенті Қ.Ж.Тоқаевтың "Оқуға құштар мектеп" жобасы аясында атқарылып жатқан іс-шара  жалғасын тауып,Қаратау ауданы бойынша №67,40,43,44,36 мектептерге тірек мектеп болғандықтан осы аталған мектептердің жауапты мамандары іс-шараға шақырып,қатыстырылды.Тәжірибе алмасу мақсатында  ZOOM платформасы арқылы  қала мектептері қосылып,Фэйсбук  желісінде тікелей эфир түсірілімі жүргізілді."Оқуға құштар мектеп"жобасы аясында бірнеше ақын-жазушылардың  шығармаларын оқып,талқылаған мұғалімдер, бұл ретте  жазушы Ш.Айтматовтың "Алғашқы ұстаз" повесінің кейіпкерлері туралы ойларын ортаға салды. "Повесть кейіпкері,ауылдың бірінші мұғалімі Дүйсеннің қиындықтарды жеңе отырып Алтынайды  жетістікке жеткізе білді десе",кейбір пікірлер "Дүйсеннің ата-аналармен тіл табыса алмағандығы оның кемшілігі"деп өз ойларын жеткізді.Сол кездегі Дүйсен мұғалім мен қазіргі таңдағы жаңашыл мұғалімдердің іс-әрекеттерін салыстыра отырып,баланың білімді,тәрбиелі болуы алғашқы іргетасының қаншалықты дұрыс қалануына байланысты дей келе, повесть "Ұстаз"деген ұлы тұлғаны қадірлеуге насихаттайтын мәні жоғары,қазіргі таңдағы басты мәселе,"Мұғалім мәртебесін" көтеруге тигізер ықпалы зор екендігі туралы да  пікірлер айтылды.



Похожие публикации:

Прокомментировать
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив